marți, 13 martie 2007

SIX NATIONS 2007 / FRANTA: Laporte are motive sa fie ingrijorat



Intr-un interviu acordat cotidianului l’Equipe, Bernard Laporte a analizat jocul echipei sale, precum si rezultatul negativ inregistrat la Londra.

Fireste ca antrenorul Frantei are toate motivele sa fie ingrijorat si a recunoscut-o fara retineri: “In jocul nostru se sitem aceeasi fragilitate, febrilitate. Am incercat sa fim intreprinzatori, insa n-am reusit. Am avut ocazii, insa nu am marcat. Inaintasii englezi n-au pus sub presiune. Au fost buni si au avut initiativa in joc. Dovada ca au detinut balonul mult mai mult decat noi”, a sintetizat Laporte.
In ciuda esecului, Franta vizeaza in continuare castigarea Turneului. Si are sanse mari sa reuseasca. “Inca de la inceput ne-am propus sa castigam competitia. Le-am spus jucatorilor ca asta depinde de ei. Acum, nu mai este asa, insa noi ne vom juca toate cartile. Oricum, vazand aceasta editie si privind la All Blacks se poate spune ca nu suntem in aceeasi barca. Din toate punctele de vedere, exista Noua Zeelanda si ceilalti, patru sau cinci echipe sub aceasta. Acum ne propunem sa facem un meci mare sambata, contra Scotiei. Sa ne recastigam dinamica. Asta insa nu va face din noi favoritii Cupei Mondiale”.

Niciun comentariu: