miercuri, 31 ianuarie 2007

SIX NATIONS 2007 / ANGLIA: Wilkinson a fost putin surprins

Anuntat titular in XV-le Angliei pentru meciul cu Scotia, dupa o absenta de circa trei ani de la nationala, mijlocasul la deschidere se considera pregatit pentru aceasta revenire.

Wilkinson a marturist ca a fost "putin surprins" de convocare, mai ales ca ea s-a produs dupa o absenta de circa trei ani. Cu toate acestea, eroul Angliei in finala Cupei Mondiale din 2003, cand a reusit dropgolul victorios cu un minut inainte de sfarsitul partidei, se considera "pregatit" pentru aceasta incercare. "Am fost putin surprins pentru ca toata lumea mi-a oferit o sansa. Nu sunt genul de om care sa se indoiasca de mine. Nici nu-mi place sa bravez. Cu toate astea, ma simt pregatit sa joc din nou pentru Anglia. Sunt calm, competent si am incredere in mine", a spus Jonny in Times.

Pe de alta parte, Brian Ashton, aflat la primul meci ca principal al campioanei mondiale, e convins ca a facut o buna alegere. "Am vazut cele patru meciuri din acest sezon in care a jucat si in fiecare dintre ele a fost la fel de bun ca inainte. Nu am nici o indoiala ca va fi la fel si sambata".

Niciun comentariu: