luni, 29 ianuarie 2007

SIX NATIONS 2007 / FRANTA: Pierre Berbizier critica staff-ul tehnic


Antrenor al Italiei de circa un an, francezul Pierre Berbizier ramane la fel de incisiv ca pe vremea cand juca. Intr-un interviu acordat cotidianului “l’Equipe”, el i-a criticat pe cei care raspund de echipa Frantei.

In primul rand, Berbizier a pomenit de maniera dezolanta in care “cocosii” au cedat (3-47) in fata Noii Zeelande, toamna trecuta. “Jucatorii nu sunt plasati in centrul preocuparilor, in timp ce antrenorul i-a pus in inima problemelor”, a declarat fostul international. Berbizier n-a ezitat sa spuna ca “intrebarile reale nu sunt rostite”, dupa care s-a referit la turneul final al Cupei Mondiale din 2003. “Atunci am avut treisferturi care ar fi trebuit sa ucida pe toata lumea. Am pierdut forta noastra. Am fost prizonierii efectelor anuntate. Am valorizat forma, insa am pierdut fondul si o data cu el si Cupa Mondiala”.
Temperamentalul antrenor a tinut sa sublinieze ca nu are de ce sa fie invidios pe Bernard Laporte, cel care raspunde de echipa Frantei. “Mi-ar fi placut sa am motive. E adevarat ca niciodata nu am vazut atatea mijloace puse la dispozitia selectionatei. Mi-ar fi placut sa se intample la fel in 1995. Mijloacele, iata un aspect. Utilizarea si concretizarea lor este insa altceva”.

Niciun comentariu: