vineri, 2 februarie 2007

SIX NATIONS 2007 / FRANTA: Cine este Lionel Beauxis?


In conditiile in care Damien Traille si Benjamin Boyet s-au accidentat, antrenorul Bernard Laporte a decis sa-l convoace la lot pe campionul mondial de tineret din 2006. Beauxis joaca mijlocas la deschidere si este rezerva lui Skrela la Stade Francais.

Cu toate ca au ca misiune castigarea Turneului celor 6 Natiuni, dar mai ales a Cupei Mondiale de la toamna, francezii nu se sfiesc sa promoveze si tinere talente. Asa se face ca Bernard Laporte l-a convocat la lot pe tanarul Lionel Beauxis. E adevarat, solicitarea s-a produs in contextul in care Damien Traille si Benjamin Boyet au declarat forfait, fiind accidentati, insa este de remarcat curajul selectionerului, mai ales ca recrutul este rezerva la Stade Francais. Unde sta in umbra lui David Skrela, cel titularizat pentru meciul cu Italia, de sambata. Argumente in sprijinul deciziei lui Laporte exista insa, unul fiind faptul ca Beauxis a fost ales recent cel mai bun jucator sub 21 de ani. Si nu a fost ales de oricine, ci de International Rugby Board.
"Nu ma asteptam sa fiu convocat, insa ma bucura acest lucru. E o mare onoare si imediat ce am aflat mi-am sunat parintii sa le dau vestea cea mare. Totul s-a petrecut atat de repede ca nu am avut timp sa ma gandesc la ce inseamna asta. M-am vazut insa cu ai mei colegi de la Stade Francais, care m-au felicitat", a declarat uvertura.
Foto: IRB U21

Niciun comentariu: